Het grote Mi2 Hack FAQ (Veel gestelde vragen)!

Alles over de Mi2 en de mogelijkheden wat betreft de software...
Plaats reactie
DeHaxxed
Moderator
Berichten: 96
Lid geworden op: 06-07-2011 16:34

Het grote Mi2 Hack FAQ (Veel gestelde vragen)!

Bericht door DeHaxxed » 14-07-2011 22:20

Er zijn redelijk wat mensen die wat meer informatie willen over het hacken van de Mi2. Dus ik maak maar een soort FAQ (frequently asked questions, vaak gestelde vragen) hiervan!

Afbeelding

Is het mogelijk om de Mi2 te hacken?
Alles is te hacken, ook de Mi2.

Waarom is er dan nog geen hack voor de Mi2?
Het is vast niet de goede beveiliging ervan, ik denk dat we nog geen goed beeld hebben van de
specificaties en dat het komt doordat er (internationaal) veel meer mensen zijn die een DS of
PSP hebben.

Ik wil gewoon gratis Mi2 games, kan dat?
Nee, op dit moment kan dat niet via hacken. Er zijn wel meerdere pogingen om de credits van
het spel te verlagen, maar de Mi2 blokkeert spellen als ze worden veranderd :(

Wél is het mogelijk om krascodes opnieuw te gebruiken (recyclen :lol:) op andere Mi2's. Je
kunt de krascodes hier vinden. Je kunt daar zelf ook krascodes 'doneren'. Het
geld wat via de krascode op de ene Mi2 staat, gaat er niet af als je op de andere Mi2 een
spel zet. Je hoeft dus niet bang te zijn dat als je je krascode erin zet en als een ander
persoon een spel via die krascode downloadt dat je op jouw Mi2 ook geld kwijtraakt.

Wat kan de Mi2 doen, nadat ie gehackt is?
Je kunt er dan Emulators op draaien, andere besturingssystemen opzetten, misschien
zelfs eigen spellen erop zetten :D ! Ook, zoals boven gemeld, zou je gratis games op je Mi2
kunnen zetten.

(Waarom) is het moeilijk om systemen zoals de Mi2 te hacken?
Als je de specificaties van het systeem niet (precies) weet, dan is het heel moeilijk. Het is net
zoals aan de motor van een auto te sleutelen terwijl je niet weet wat voor 'n motor erin zit.

Waarom duurt het hacken van de Mi2 zo lang, maar is de DS(i)/3DS/PSP etc. wel snel gehackt?
Dat komt omdat er meer gebruikers zijn met (een van) deze systemen dan van de Mi2.
De hackers kopen dus veel sneller zulke systemen om daar vervolgens mee te experimenteren.

Ik wil dat het systeem NU gehackt wordt!!
Voortgang heeft tijd nodig. Als je niet wilt wachten, maak die hack zelf maar of begin te
experimenteren met de spelletjes die je op Intertoys kunt downloaden.

Hoe kun je weten of de Mi2 gehackt is?
Zoek soms (bijv. 1 keer per maand ofzo) op termen zoals 'mi2 hack', 'mi2 console hacked'
en 'mi2 free games'. Als er een hack door iemand van dit forum ontdekt wordt, zou diegene vast
ook wel hier een nieuw topic posten dat degene een hack ontdekt heeft voor de Mi2.

Ik heb nog een vraag die niet hierin staat, kun je die beantwoorden?
Ik kan de meeste vragen beantwoorden, maar onthoud wel dat ik de Mi2 niet zelf heb.

Ik hoop dat het een beetje geholpen heeft en veel vragen beantwoord heeft. Als je toch nog vragen hebt over het hacken van de Mi2 of wat iets hier betekent, vraag het in dit topic, of PM me :wink:

Als er iets verbeterd kan worden, zeg dan wat er verbeterd kan worden en ik ga er meteen achteraan :lol:
Ik heb de Mi2 niet, maar ik weet heel veel over dit soort apparaten.

Mijn telefoons & zakcomputers: Palm Zire 31 > Garmin iQue 3600 > HP H2200 > HP HX4700 > HTC Diamond > HTC HD2 met Windows Phone 7
Afbeelding

DeHaxxed
Moderator
Berichten: 96
Lid geworden op: 06-07-2011 16:34

Updates

Bericht door DeHaxxed » 24-07-2013 13:50

Update: Makkelijker gemaakt om te lezen, logo gemaakt
Update2: Info 'Ik wil gratis spellen, kan dat?' bijgewerkt
Update3: Android/Linux op Mi2 (XL) FAQ (Veel gestelde vragen)
Nieuw/New: English version of this FAQ made
Ik heb de Mi2 niet, maar ik weet heel veel over dit soort apparaten.

Mijn telefoons & zakcomputers: Palm Zire 31 > Garmin iQue 3600 > HP H2200 > HP HX4700 > HTC Diamond > HTC HD2 met Windows Phone 7
Afbeelding

Plaats reactie